Friday, March 02, 2007

patik atar

biraz önce birşey araştırırken bir psikiyatrla yapılan söyleşiyi okudum. Röportaj yapan adam "nedir şu panik atak dedikleri, nerdeyse bir sosyal statü haline geldi geçirmeyen ayıplanıyor" diye sormuş. Hangi kendini bilmez panik atağı sosyal statüyle aynı cümle içine kullanabilirki. Yani bi panik ataklı heralde şöyle derdi buna (ben dedim walla)"ya evet evet panik atağım sayesinde sosyal statüm yükseldi, ne güzel bak artık bokumdan bile korkuyorum bence çok klas bişi". Neyse doktor adam da anlatmış çok özel durumlarda çalışması gereken ve dövüş, kaç, donup kal şeklindeki tepkileri yaratan devre panik atakta durup dururken ortaya çıkar diye. Sonra kimse ölmez, bayılmaz ama feci halde terörize olur demiş. Evet doğru gerçekten bu amygdala denen manyak beyin bölgesi diğerleriyle birlik oluyor hoplaya zıplaya çığlıklar atmaya başlıyorlar kafanın içinde. Yalnız hiç bir yerde yazmıyor bu ben ondan tip vericem, kendi kendini azarlamak o anlarda ve bunu nöronların kaşısında oturan bir öğretmen olarak gözde canladırmak feci işe yarıyor. Aynen bir riddikulus, böcürt ilişkisi vardır burada. Kafanda komik bişi hzırla, konsantre ol, asanı salla, asan yoksa neyi sallıosan salla, ve gül. Ayrıca çok alakasız ama kol kası çok süper bişi onu da eklemek istedim. Bu başlığı da öyle şimdi uydurmadım onu da anlatıcam sonra komik o baya burcu bilir.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home