Thursday, February 22, 2007

tezteztezteztez

Ah heri potur girdi araya söylemeyi unuttum. 5 mart günü ilk deneyimi yapıyorum. Kokular ok aldı. Prosedür biraz değişti. Haftaya etik kurula giriyor vee sonundaa ben gerçekten tezi yazmaya başlıyorum. Alican'la tüm konuşma boyunca kibar ol, ters bişi söylemeye diye kendime telkinde bulundum. Yalnızca haber varmı şirketten diye sorup da hayır hiç yanıtını alınca. Boşu boşuna bu kadar zaman kaybetmek ne kadar kokrunç değil mi? Delirmediğim için şanslı olmalıyız dedim. O da uzaklara bakarak bu dönem bizi olgunlaştırdı dedi. İyi dedim napalım erdik evet. Neyse ben çıktım otobüs durağına gidince orda bir kiralık oda ilanı asılıydı. Aynen şunları söylüyordu: "Kiralık oda, yatak, çalışma masası, dolap, perde, ADSL...Bavulunuzu alıp taşınabilirsiniz" Şaka filan dimi bunlar. Ben yana yakıla aylardır oda arıyım, tezimi yazım die ortamdan çatliim. Sonra böyle bir takım tesadüfler filan bişiler. Aynı gün sevgililiyle barışiyim. İlahi kozmik şaka.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home