Friday, February 23, 2007

fuqua

kendime üniversite buldum. Duke ...Fakat kendisi top 20. Sonra şimdiki doktora öğrencilerine baktım Stanford var, MIT var. Bir sürü mutlu küçük hırs böceğinin minik fotoğrafları ve publicationları ve interestleri var. Proflardan iki tanesi psikoloji mezunu. Aşmışlar biraz tabi. Fakat sitede dolaşırken bir heyecan sardı bünyemi. İstiyorum istiyorum istiyorum die beynim hoplamaya başladı. Bir kendini bil dimi, belki başvurmadan önce bi şişe Felix Felicis içsem bir şansım olur ancak. Fikir Alicandan çıktı aslında Duke'a bak orda memory çalışanlar var dedi, ben de "Duke tabi tabi, orası biraz zor diil mi dedim" resmen bana küçümseme gülüşü attı. Ayrıca dalga geçtiğini de hiç saklamadan "saçmalama!, oeeh (böylegözlerini yukarı dikip kafayı yana yukarı dopru çekme hareketiyle)" dedi. Böyle ezik ezik baktım ben de sadece.

Ama sonuçta ben şimdi istiyorum evet. offff öffff üffff

0 Comments:

Post a Comment

<< Home