Thursday, February 08, 2007

lost'u çok izlemekten olsa gerek gözümü çıtır bürüdü. Her biri çıktığında ayyyy demekten alamıyorum kendimi. Hepsi ayrı bir zat-ı şahane ama yine de bende de bir sorun var. En son eco öldüğünde "ay anne aslında bu da hoş adam" diince bana inanmaz gözlerle bakıp, senin gözün dönmüş dedi. Ben hala kafası görünmez kılındığı takdirde alt tarafının gayet de iş görür olduğunu düşünüyorum. İşin garibi yaşlısı da güzel delisi de. Bu kadar güzel insan bir arada çok tehlikeli. Hele de biz zavallıların burada 500'de bir filan oyh denebilecek güzellikte insanlarla karşılaşabildiğimizi düşünürsek. Mesela ah bi House olsa çevrede. Evet evet belli sayıda insan başına bir House muş, lost çıtırlarıymış efendim anime kahramanlarıymış bişilerin düşeceği bir toplum hayal ediyorum. Son zamaların en güzel hayali oldu bu çok destekliyorum kendimi.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home