Thursday, February 15, 2007

yeni odamda oturmuş bilgisayarda pür dikkat birşey okurken aniden odanın şekil değiştirip kendimi büfenin ortasında tabakların tam yanında oturuyormuş gibi hissettiren algı değişikliği sayesinde deli gibi çarpmaya başlan kalbim uzun süre sakinleşmedi. Ah dedim yine yabancılaştık alıştım da ama yine korkuyorum her sefer. En son iki gün önce perşembe kelimesine yabancılaşmıştım. o kadar derinlemesine inceledim ki perşembe kelimesini ve o kdar anlamsız geldi ki ben heralde bunu attım kafadan yok haftanın perşembe die bir günü demiştim. Ama bu kararla iki saat kalbim çarpmıştı. Bazen bir elmaya, bir noktaya ama genellikle kendime yabancılaşıyorum. Şimdi bugün de klavyeye dokunan her bir parmağımın ucunda kalp atışımı hissedebiliyorum. Ayrıca sol elim uyuştu. Ben de kalktım kuşi'nin getirdiği St johnn wort denen zımbırtıyı kullanmaya başladım. Bakalım ne menem bişimiş. yandan yemiş anti depresan bu kendisi, serotonin arttırıo ama nereye kadar görücez. mood balance mış olayı. İşimiz bunlara kaldı ya hey allam. Bari placebo yapsa dimi

1 Comments:

Blogger akapucu said...

"bari placebo yapsa di mi?" demeden kullanacaksin onu iste, ise yaradigina butun saf kalbinle inanacaksin, o zaman placebo olacak, sahane olacak :)

12:22 AM  

Post a Comment

<< Home