Wednesday, February 21, 2007

üfff

ya ya ama ama ama...öldüüü koskaca muhteşem adam. ya ühühüh. E hiç kimse kalmadı bu çocuğun arkasında. Napıcak tek başına. Ama ne kadar şahane bir adamdı. neden öldü ki. Sirius da ölmeseydi. Albus hiç ölmeseydi. Ya neden yeni kitabın çıkmasına yakın zamanda bitirmedim ki. Şimdi nasıl beklicem temmuza kdar. Ühühüüh.

Fakat robinson cruosoe denen muhteşem yerde 6. kitabın ingiliz baskısı yarı fiyatınaydı.Ben sanırım aşırı heyecan belirtileri göserince sevgilim çaktırmadan almış bana. Sonra başka başka muhteşem kitaplar vardı. Merdivenlerin hemen başında, normal bir insanın ilk basamaktan uzanarak inceleyebilceği, benim üçüncü basamağa çıkarak orda en az yarım saat kalmama neden olan o akıllara zarar bölüm yine yeni kitaplarla dolmuştu. Her birini inceledim, mıncıkladım, ne kdar güzellerdi. İçim gidiyor her birine. Duvarlar dolusu kitaplarımız olsa, kafamızı kaldırmadan kitp okusak lord sepulcrave gibi. Şimdi ne okusam acaba?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home