Wednesday, February 14, 2007

yeni bir ev

Ne zor iş şu taşınmak. Koli koli koli taşı taşı aç aaç aç sonra en fenası yerleştir bir de onları. Ben zaten yıllardır biraz orda biraz burda yaşadığım ve evimi üs gibi kullandığım için aman nolcak ya az eşyam var hemen biter demiştim. Yalnızca üç çeşit preciousss'ım vardı. Kitaplarım, kozmetiklerim, ders kitaplarım notlarım. tek mal varlığım olan bu üçlü yerleşme esnasında resmen canımı çıkardı. Hiçbiri girmesi gereken yere sığmadı. Benim de gözüm döndü öeeh madem bağlı yaşamayı sevmiyosun bir kısmından artık vazgeçmek lazım dedim. Çoğu insanın yıllar önce yaptığı bişiyi yapıp yüzlerce makalemi attım. Böylece bir nevi lisans ve yüksek lisans hayatımla vedalaşmış da oldum. yer açıldı tabi sonra bir sürü bir nebze daha sığıştım. Yine de küçük burası içim daralıyor biraz. Belki de ilk defa camında demir olan bir evde oturuyorum ondandır. Tabi ki yangın çıkması ve camlardaki demir yüzünden kaçamamamız gibi felaket senaryoları da kuruluyor bilinç altımda. aa bi de bugün sevgililer günü. Ben çeviri yapıcam ve heri potur okucam. En güzeli

1 Comments:

Blogger etyen said...

görgüncüm hayırlara vesile olsun..

2:11 PM  

Post a Comment

<< Home