Tuesday, February 20, 2007

yarın okula gidiyorummmm oleeeee. Fakat gel gör ki evde hazırladığım kokuların ne kadar tanınabilir olduğunu babam üzerinde test ettim. Sonuçlar pek iç açıcı değil hani. önce beş kokuyu tanıyamadı azıcık zorladım iki tane daha tanıdı. neyse heh iyi bu üçüne bişi yaparım diye rahatlatırken kendimi aa baba bu arada bunların hiç biri sana bi anı çağrıştırdı mı dedim. Durdu, baktı ve "yooo" dedi. Hiç bişi mi anımsatmadı diyince (bu sırada sanırım alt dudağım büküldü) "hımm hiç sanmıyorum" dedi. Bir sonraki aşamada nasıl hatırlamazsınn hiç mi çilek yemedin, hiç mi kahve içmedin diye üstüne yürümek vardı fakat bunu öğrencilere uygulamak üzere sakladım. Ama yok moralimizi bozmuyoruz, ıı ıh hiç bozmuyoruz. elbet bişi hatırlayan çıkar dimi ama ya çıkmazsa. Bu arada sanırım en az bir birinci sınıf öğrencisi bana utanmıyor musun milletin burnuna çamaşır suyu dayamaya, etiğe aykırı bu, aykırı diyorum etiğee diye tafra yapıcak. (Etik demişken anneme kokuların bir kısmının kötü koku olması gerektiğini söyleyince bana kusmuk kokusunu önerdi, sonra da bak ne güzel işte hepsi şarhoşluk anıları dökülür birer birer dedi. Yaratıcı walla ama sanırım her sabah kusmak ve onları şişelemek arada bir de tazelemek zor olurdu.)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home