Wednesday, February 28, 2007

mızmızmız

Uyku böcüğü ısırmış olmalı beni. Sabah uyanıyorum kahvaltı ediyorum çay içerken yine uykum geliyor. öğlen uykusu, akşam uykusu aa saat 11 olmuş yatiim uykusu derken şu an patatese benziyor olmalıyım. Şimdi yine bir yandan yazılara çoktan başlamış olmam lazımdı tabi ki öyle dizi dizi duruyorlar. Hele bu ay elimi sürmek istemiyorum. Diğer yandan deney için fotoğraflar çekilecek ki pzt başlayayım yok onlar da öylece duruyor. En azından odamı toplayım derken hiç elim gitmiyor. Bugün oturdum to do list yapim die ilk maddeyi yazdıktan sonra uyuyakalmışım. Ama dün beşyüz saat mızmızlandıktan sonra burcu'ya gittim. Heri potur filmleri, şarap, peynir derken bi ara keyiften havalanıyorum sandım. Sonra bitti yine uyku geldi. Amaan öf walla.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home