Saturday, March 24, 2007

ilkbahar depresyonu

tam 15 dakika önce allam yine göz altlarım ne kadar korkunç gözüküyor diye aynaya bakarken bir an ay saçlarımı da boyamam lazım diyerek şöyle elimi saçıma götürdüm. Bir farkılılık vardı orda bi şey pırıl pırıl parlıyordu. Nassı yanii diye biraz daha yakından bakınca ne göreyim bir beyaz tel var saçımda. Yo yo olamaz hayır diye o tek saç telini ayırıp inceledim ucu hafif kızıldı altı bembeyaz. Sonra başka var mı diye aradım önlerde yok gibi geldi annem gelince arkalara da baktırıcam. Acaba koparsam mı dedim ama bir zamanlar deli deli izlediğim (evet ben bile delice ayakkabı almak, tikitoş giyinip öyle sokaklarda yürüyim istemiştim o zamanlar) sex and the city'den Samantha'nın güzide bir sözü çalındı kulağıma, vazgeçtim. Şimdi önde duruyor öyle. Dursun aslında noolcak tek bir tel dimi? Haha hadi canım kimi kandırıyoruz bu bir işaret hatta ilahi işaret.

Çünkü aslında durum daha vahim. Göz altlarıma bakma nedenim de kuşinin blogunu okumuş üstüne de başka bir amerika doktorosı insanının blogunu okumuş olmaktı. Kendi halimi çok sıkıcı bulmuş hadi biraz daha nefret edeyim kendimden diye göz altlarımmış, siyah noktalarmış onlara dalayım demiştim. O saçı görmeseydim de zaten ay çok topalak bir insan oldum diye hayıflanıcaktım. İlla bulucaktım birşey yani o da imdada yetişti. Ve objektif olarak bana evet bak yaşlanıosun dedi. Şu an öf canım insan 25 yaşında yaşlanırmı hiç diye aklından geçiren varsa hemen suratuna bir tokat atmak suratiyle sustursun kendini. Evet işte yaşlanıyor, içi geçiyor, kendi yatağında uyumayınca sırtı tutuluyor, iki koşunca bacakları ağrıyor, içki sonrası sabahı başı ağrıyor ayrıca yalnızlaşıyor. Ben bu aralar sigara içmeye bile süpheyle yaklaşır oldum. Gerçi yediremiyorum kendime ama geçiyor işte aklımdan.

aklımdan tüm bunlar geçerken tek çözümün yeni sabahlığımı giyip, uyanalı daha 3 saat olmasına rağmen yatağın içine girip deriiin bir uykuya dalmak olduğunu düşünüyorum. Ayrıca uykudan uyandırmak için bir insanı öpmenin iyi bir fikir olmadığını da düşünüyorum rahatsız edici bir durum uyanınca ilk gördüğün şeyin birisinin burnu olması hafif bir dürtme daha iyi iş görür kesinlikle.

1 Comments:

Blogger metemorfoz said...

pişşt pişşt da güzel oluyo
yaşlanma mevzuları her daim bunaltır insanı, fazla yüzvermemek laaazım, şahben ben bi yüz vermeye kalksam oyoyoyyoyoyoyoy....

2:36 PM  

Post a Comment

<< Home