Friday, March 16, 2007

dip sos

okulda geçen bir haftadan sonra koku grubunu bitirmiş bulunuyorum. En azından şimdilik. Bazı sapıtık insanlar naftalini boya, rakıyı şurup, uhuyu ispirto zannettiği için belki bir bu kadar daha koku grubu yapmam gerekecek. Ve beklendiği gibi tip tip insan geldi deneye. Bir tanesi rakı koklamanın dini inançlarıyla örtüşmediği söyleyerek bana kızdı, bir diğeri tentürdiyot koklayınca bayılıyorumuş meğerse böyle bir fena oldu zor topladı kendisini.

havasız bir odada tüm günü geçirip, sadece 3 tane tanıdık görmek elbette bana da iyi gelmedi. O zamanında bütün gün oturduğum kantinde bile oturamadım sıkıntıdan. Öyle ki yemekleri okul içinde yürüyerek filan yedim. Sonra ikinci sınıfa geri dönemyi çok istedim, bana master tezimi bu master nası bişi ben de psikolojide okuyorum diyenlere boş bişi gerek yok dedim çok şaşırdılar. Sonra kendime sordum tabi e madem boş neden bir tane daha yapmaya kasıyorsun diye ama o sırada yeni öğrenci geldi düşünemedim.

ayrıca orta kantinin çayı eskisi gibi güzel değil, şimdi o çarşıdaki köfte yapan yerin çayı güzel. Kepekli beyaz peynirli pofidik kalıyor yeteri kadar basılmamış oluyor. okulda sigara satılmıyor artık. Nbz çok çirkin bir bina. okulda uzun kıvırcık saç modası var ve hala pantalon üstüne çizme iğrençliği devam ediyor. Neden böyle bişi var ki ya kazak üstüne sütyen takmak gibi. Ben de öğrenci gelmezse ses kayıt cihazına saçma saçma konuşmaya devam ediyorum.

ayrıca bir de genel hayat mevzuları var. Sonra mesela yürürken ayakkabılarım gıcırdıyor sinir oluyorum. Bir kişi için girilmesi gereken 188 variable var. Ayrıca sevgili istemdışı bir ego terbiyesi girişimi başlattı sanırım üzerimde. Ben yine de direniyorum. Son olarak sabahları yokuştan inmek hala çok keyifli hatta sanırım günün en güzel kısmı.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home