Thursday, December 21, 2006

1 dilim kebek ekmeği, kibrit kutusu peynir, domates, 7 kaşık sebze, 4 kayısı vs...
yine her şey sayılı, ölçülü nizamlı, hatta yemeklerden 15 dakika önce büyük bir bardak su içmek de lazım.

Bunun bitmesi için 9 gün var sonra yeni bir yemek denkleminin içine giricez. yalnız yılın bitmesine de 10 gün var, sonra yeni bir yıla giricez. sonra bu 10 günde yetiştirmem gereken 11 yazım var sonra yeni yazılarım gelicek.

bu arada yılbaşı da geliyor, hay alla ya. geçen sene çok dehşetti, giyindim çıkmak üzereyken baş dönmesi komasına girip gecenin geri kalanını yatakta geçirdim. off bir sene mi geçti üstünden sanki 3 ay gibi.

ayrıca dün saçlarımı uzun zamandır ilk defa evde boyadım. yıkanırken küvette kuzu kesmişim gibi oldu. zaten bi de kurban bayramı geliyor. hiç sevmem, kurbanı da keseni de. hatta yiyeni de. ben bi tersimden kalktım bugün yandık akşama kadar.

1 Comments:

Blogger etyen said...

kurban kesmiş gibi olmuştur kınalı küvet olmuştur görgün hanımcım.

hanımcım beycim.. hmm biz büyüdük ve eklendi cim eki

5:59 PM  

Post a Comment

<< Home