Saturday, November 25, 2006

naruto mangası sinirime dokunmaya başladı. Şimdi Shikamaru team bir yerlere dövüşmeye gidiyor ama sırf konoha çevresine varmaları 3 hafta alıyor. İlk akutsuki ile karşılaştılar, iki bıçak attılar bitti bir bölüm daha. bunlar daha ezeli dövüşücekler, sonra ölmüş gibi olup dirilecekler amaaan ne uzun. acaba ne zaman biter bu naruto. ayrıca part2 anime olarak başlayınca adı değişecekmiş galiba hurricane bişi olacakmış. naruto wind temelliymiş ya ondanmış.

ben de 1 de uyanıp, uzun bir kahvaltı yapıp, gazete okuyup müzik dinlemeye başladım. bu arda bir demlik çay içtim.

önümde üç opsiyon var. biraz daha çay içerek, müzik dinlemeye devam ederek normal bir cumartesi geçirip kirap okumak, altın elfin neden normal hayvan kanı ile beslenemediğini anlamak.

ikincisi şimdi çalışmaya başlayıp salıya kadar yapmam gereken işleri ancak yetiştirmek. bunun içinde tamamı iş dünyası temelli yazıları derlemek var. sonra zirzop araştırmaları da yapmak hatta konusu da şu: zıtlıklar dünyası internet. yö kopya pasta yapsın die yazı yazmak filan.

üçüncü opsiyon olarak da bulmaca çözmek ve üstüne yanlış yönde kuantum sıçramalar isimli tubitaktan çımış bilimsel araştırmalarla ilgili kitabı okumak.

akşam çıkma opsiyonum da var aslında. o piti piti. evet çalışmaya başlıyorum üf. hem de yarın sabaha kadar. üühühü

0 Comments:

Post a Comment

<< Home