Friday, November 24, 2006

bennn diyorum kendi kendime ben nasıl olur da aylardır taksime çıkıp doğru düzgün içmemiş olabilirim. akdenize 6 da oturup 3'te çıkmayalı ne kadar zaman oldu nasıl hatırlamam. dansetmeyi unutmuş olabilirim sanırım. (insan bilmediği bir şeyi nasıl unutur dimi ama belki sallanamayabilirm bile artık). ah ah canlı müzik dinlemeyeli ne kadar olduki acaba. çok fenayım çok. tam olarak şunlara ihtiyacım var.

cuma gündüzden okula gidilmeli, orda çay bişiler kepekli tost sonra bebğe inilmeli
bebekte sahilde biraz içtikten sonra eve gidilmeli güzel bir bilim kurgu izlendikten sonra uyunmalı
cumartesi öğlen taksime çıkılmalı
bütün pasajlara girilip çıkılıp, çılgın alışveriş yapılmalı
güzel bie yemek yenmeli ama az çünkü sonra göbeğim şişyor bira içemiyorum
sonraaa doğru akdeniz, orda bir sürüüüü bira.
sonra gidip biraz başka yerde oturulmalı
sonra da gidip dans edilmeli
dans üstüne mutlaka bir şeyler yenmeli, mümkünse bambi
sonra oldum ben bu akşam sigarası içilmeli
eve gidince hop pijama ve deliksiz bir uyku
pazar da kitap, film, anime, tembellik

ne gusel dimii hı?

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hepsini beraber yapsak? ozledim, cok!

12:17 AM  
Blogger Gorg said...

kuşi heralde sen gelene kadar yapamıcam zaten ben bunları. bari o zaman saklayım dimi iyice tadı çıkar. sen amerikadan ben idealtepe'den taksime açılmış oluruz:) bu arada sana neden comment yazamıyoruz ki

5:18 PM  

Post a Comment

<< Home