Friday, December 08, 2006

friday am i in love?

çok ideal bir cuma gecesi. sabah gözümü açtığım anda bütün günün mutsuz geçeceğini biliyordum. herşey tam da beklediğim gibi oldu. ne yapıyorsun sorularına verdiğim hiiiiç yanıtı çok yerli yerindeydi. e napıcaksın peki: yine hiiiç. evet hiç bişi yapmak istemiyorum sadece durmak istiyorum. öyle boş boş anlamsız. yine de bir iki heykel denemem oldu gün içinde. o kadar çirkin oldular ki daha da mutsuz oldum. çeviriler bir yandan baktı bana bütün gün. şu an yanımda yarım yamalak gargoyle denemeleri var. korkunç değil komik oldular. ama o kadar elim gitmiyorki yüzleriyle uğraşmaya sanırım hepsini bozucam. bir ara baştan yaparım belki.

bu arada kitap bitti kahramanımız öldü. bu aşık olduğum bilmem kaçıncı ölen roman kahramanı. keşke bunların gerçeklerinden de olsa. keşke herhangi birşey yapmak için bir neden olsa. öf

0 Comments:

Post a Comment

<< Home