Tuesday, December 19, 2006

zodyak manyak

ayrıca gece içinde astrolojinin ne memem bişi olduğunu öğrendim. çağrı hanım pek güzel açıklamarıyla beni aydınlattılar. bundan sonra burçlara göre erkekler, ayyy o tam bi koç hiç sevmemm, akrep yatakta süperdir muhabbetlerine (galiba aslan ve bişi daha da öyleymiş) uzaylı gbi bakmıcam. eve gelip kendi haritama baktım, dağınık burçluymuşum ben ondan hiç bi boktan mutlu olmuyomuşum. her biri başka bişi diyor benim de kafam karışıyor tabi, ben biliyordum zaten doğduğum anda bi terslik olduğunu, açı ters açııııı yapıcak bişi yok.

ayrıca kozmik güçler son bir hafta içinde benimle 3 4 kere dalga geçtiler. hadi canım, hadi güzelim diye geçiştirdik neyse. aa bak belki jupiterin açısı dokunmuştur bana, kim bilir

1 Comments:

Blogger steerpike said...

akrep, aslan bi de yengeç. esas yengeç.

10:13 AM  

Post a Comment

<< Home