Sunday, October 01, 2006

kuşiye

bu şarkıyı kuşide okudum. Ay ay süper evet canım dinlemek istiyor dedim ve tüm pazar gününü repeat'te geçirmek zorunda kaldım. ondan aldığım tüm esinle ben de sözlerini yazmak istiyorum.
çok çok gusel...

CLAP YOUR HANDS!
But I feel so lonely
CLAP YOUR HANDS!
But it won't do nothing
CLAP YOUR HANDS!
But I have no money
CLAP YOUR HANDS!
Are you up to something?
CLAP YOUR HANDS!
Where's my milk and honey?
CLAP YOUR HANDS!
But I just look funny
CLAP YOUR HANDS!
I'll just wait awhile

bir inatla ısrarla kuşi gelsin istiyorum artık. Anlatmam gerekenler var. Onun dinlemesi lazım. O da anlatsın ama bu sefer ben daha çok anlatmak istiyorum. Ayrıca o bilir zaten...

1 Comments:

Blogger akapucu said...

just clap your hands!!!
evet ben de inatla israrla simdi hemen butun kliselerle "ilk ucaga atlayip" gelmek istiyorum! su siralar anlatmaya zaten pek gucum yok, anlatamasam da anlayacak bir sen istiyorum, bi de dinlemek, dinlemek, dinlemek istiyorum.. bir akdeniz masasinda, onumuzde biralarla..

11:42 PM  

Post a Comment

<< Home