Wednesday, September 27, 2006

bugün bir misafirim vardıııı....sayın burcu kaya sabah 9 vapuruna binmek suretiyle beni görmeye tee buralara geldiler. sahilde menemen faslının ardından evde kahve, sohbet, karanfilli sigara yaptık. Gerçi çok utandım vapur gelmeden beş dakka önce uyanıp koşarak aşağı indiğim için evi toplayamamıştım ama yaptığım kabak yemeğini beğendiği için pek de bir dört köşe oldum. Sonra tutturdu erken gidicem die şöle bi akşam üstü birası bile içiremedim kendisine, tiyatroya gidicekmiş hıh...

eve dönüş faslında kendime güldüm bir hayli ondan eğlenceli geçti. Önce balık aldım, sonra manava baktım, sonra fırına uğramış eve dönerken düşünce baloncuğumda evde tepe tepe olmuş bulaşıklar vardı...ki...bi anda kendime baktım, aman allam ev kadını oldum..bide çamaşır yıkiim asim tam olsun, toz alayim filan...hayırrrrr..her kadından bir ev kadını çıkabiliyor demekki...

en çok iç sesim güldü buna. Bir de çok fena dalga geçti pis. "benn doktora yapıcammm","bennn ööle ev işi filan yapamamm" "benn okurum da çalışırımda hepsini de çok gusel yaparımm" çok lazımmış gibi bunları anımsattı bana. Ben de geldim inat olsun die balıkları ayıkladım, tuzladım, bulaşık yıkadım. ay galiba üstüne bu mızmız, uyku havasında bir güsel uyku çekiciim kendime.

biraz harry cimi okurum, sonra da yayar uyurum, temiz işte daha ne

0 Comments:

Post a Comment

<< Home