Thursday, September 28, 2006

ah ya kitabım bitti. Ben ne şaşkaloz bişeyim heri poturun dördüncüsü alıp da gelmedim. O ne gusel kitap öyle. O ne gusel hayal gücü. Süper walla ne diim. ilk raistlin okuduğum gün gibi hissettim bi an 3.kitabın sonunda. Böyle bir hayranlık hissini bir de Drizzt'in ardından hissetmiştim. Hatta onu hala bitirmedim. Yatarken sadece iki sayfa okuyorum hala bitmesin diye, gerçi daha çok kitabı varmış onun ama olsun ben bu dark elf trilogy gibi olmaz diye korkuyorum hep.

bir de bu aralr bir winamp listesi yaptım takıntılı halde onu dinliyorum. the stills-still in love song, gogol bordello-sex spider, foo fighters-best of you veee naruto-wind. ah biliyorum çok out dated ama bunları dinlemezsem rahat edemiyorum bir süredir. Sıkılırım heralde bundan da.

ah bir de bu gece canım çok fena istiycek bir yemek bulamıyor. Belkiii hotdog bir defa park-orman'da bir konserede yediğim o hotdogu mesela. Zeyno ile bölüşerek yemiştik beş sene önce filan.böyle salaj bi konserdi, reaktör systems gibi bişi galba. TAdı hala damağımda. yediğim her hotdogda onu arıyorum hala. ah ama ah bulamıyorummm. yokkkk...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home