Sunday, September 17, 2006

ta taaaaa....Ben geldimmm, gerçekten çok fena alemlerde aktım, vandan gelen bi kutup ayısını mıncıkladım bol bol, şimdi de adadayım. Süper yemek yaptık yedik, şimdi bir litrelik kırmızı cumartesi şarapıyla mayışıyoruz. Ada çok gusel biişi hep burda kalınmalı heeeep. Birazdan klübe gidip amanda tanıdık var mı diye kontrol edicez... yalnız bisim kattaki internet kablosu bozulduğu ama ben üç gündür elimi süremediğim bilgisayarımı internete sokucam die tutturduğum için bana üst katta elinden geldiğince bir düzeneke hazırladı, o yüzden bu süper rahtsız yerde pek yazamıyorum. Oysa kozmik güçlerden bahsetmek istiyorum çok fena, ama artık yarına. design week, balıkçılar filan artık ayrın sabah koşusunun, kahvaltısının, havuzunun ardından...

ps: hellim kızartma yapılıcaksa bahçivan peynir pek iyi bir seçim değilmiş. Bu gece de bunu öğrendim.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home