Sunday, October 01, 2006

EMDR terapim için sponsor arıyorum. Banka hesabımdaki 20 liram bana sponsor olmayı kesin bir tavırla reddetti. İşaret parmağını ileri geri sallamak suretiyle beni atm'den uzaklaştırdı. Ama çok gusel bişi sanırım emdr, spesifik bi kere, psikodinamik terapideki gibi bugun hava çok bulutludan başlamıosun işe. küçükken düştüm dizim çok acıdı ah evet içimdeki o derin yara şimdi evrildi kendini süperegonun baskısından kurtarmak için böcek korkusu olarak ortaya çıkıyor. hepimiz birer minör kişilik bozukluğu ürünüyüz bu dünyada, arzu nesnelerimizin peşinde, GERÇEK serçe parmağının tırnağını gösterdimi sıyıran, zavallı biz. Ben sıkıldım artık bunlardan...

psikoloji dediğin bilişsel olanıdır. O çok guzel bi şeydir. Sosyal psikoloji kitaplarının başında " folk wisdom is generally wrong" yazma ihtiyacı duyarlar. bu da sadece kitabı okutmak içindir. Günlük hayat teorilerinin hangisi yanlış die merak eder, sonra tahmin ettiğin herşeyin doğru olduğunu ama bunlara isim kondumu pardon terim kondumu bilimsel hale geldiğini anlarsın.

gelişim masterı yapan hiç kimse karşına bir çocuk oturdu mu ne yapıcanı bilemez. evet dil gelişimi söyledir, piaget şöyle der ama ericson böyle der, hangisi doğru onu bilemiyoruz ama böyle böyle diyenler var işte, sen hangisini beğenirsen. geç bunu da boş

klinik kendi içinde bir vaka zaten. çoğu kendi terapi görmeyen, ama paramız yokk nası terapiye gitcessss diyen bir takım insan. evet içinden çıkar iyileri ama zor bişi yani yetenek lazım.

bi de kognitif var işte o süfer ona laf yok...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home