Friday, September 22, 2006

ben "başının üstünde hep bir kara bulutla yaşanlar" listesinde üst sıralarda yer aldığıma inanıyorum. Ama bu son zamanlarda gelip de yerleşmiş bir bulut değil, hep vardı, doğduğumdan beri.

Annem bana hamileyken sancıları başlamış hasteneye götürmüşler. Bir de o zaman karışık herşey 80 sonrası. Neyse doktor anneme siz yatın bi dinlenin, arada kolidorda yürüyün demiş de gitmiş. Zaten annemin sancısı filan da kesilmiş ööle oturuomuş. Derken canı sıkılmış bi çıkiim de yürüyim demiş. O sırada yoldan geçen doktor "ay hadi sizi bi muayene edelim, sancı var mı sancı diyince" annem pek şen şakrak "yook" demiş. Bi bakmışlarki ben doğmaya başlamışım, kafam çıktı çıkıcak. Hemen ameliyathane, yapay sancı hop yarım saatte doğmuşum. Bakın Bakın sancısız doğum diye tüm asistanlar da toplanmış ben dğarken izlemişler. Doğduktan sonra gözlerin etrafına bi de tentürdiyot sürmüşler, manyak gibi sağa sola bakıomuşum. Herkes demiş çok deli bişi olcak bu.

neyse sayın okuyucu, sanırım benim şimdiki kara bulutum o kendini amanınn sıkıldıkm burdan diye dışarı atışımla gelmiş yerleşmiş. Bir de galiba doğarken çok insan izlmeiş beni, utandırmışlar, ondan ben şimdi pek sevmiyorum bööle kalabalıklı insanlı hödöleri".

"kara bulutum" şimdi nerden geldi aklıma, şurdan: Bir yıldan fazla zamandır beklediğim tatili sonunda yapabiliyorum, ama bakınız o kadar çok yağmur yağıyorki, evden kafayı pek çıkaramıyoruz. Gerçi yağmur da güzel, hoş, yat kitap oku ama ben denize girmek istiyorum. İstiyorum işte...

Bir de zaten bir deli yeşermeye başladı içimde. Sabah kalktığımda beni ele geçiriyor. İnanılmaz korkunç bi insan oluyorum. Şöyle de korkunç bişi söyledim "sen neden iyi davranıosunki bana", benim de aklım almıo, noluyosa o sabahları yıkıp geçiriyorum. Bu sabah deliyi kontrol etmeye çalıştım, ama bir yere kadar. Benim de sözümü pek dinlemiyor. Ama derhal bişi yapmalı. Yoksa çok sabirlı bir insan da çileden çıkabilir, yeterrrr uleeaann diyerek gözü dönebilir. Şimdi terkedilmenin hiç alemi yok dimi, yok yok hiç yok..

kahve içicekmişiz şimdi...Bu arada blog camiasındaki gelişmeleri zıp zıp zıplayarak izliyor, çok mutlu oluyorum, herkes blog yazsın çok eğlenceliii, oleee

0 Comments:

Post a Comment

<< Home