Wednesday, April 18, 2007

Analiz

bugüne bugün 205 variable üzerinde analize başlayan aşmış bir insanım. Bu variableları anova'ya koyarak beş sağa sekiz sola çırpmak suretiyle kısık ateşte pişiriyorum. Sonra üstte biriken köpükleri alarak içinde su olan bir kaba biriktiriyorum. Tanelerin dağılmasına izin vermiyorum, aykırı ben pişmem diye inat eden variableları teker teker ayıklıyorum. Yine de Homojenlik değerleri sorun çıkarıyor ne yapıcamı çok bilemiyorum. Araya birkaç tutam plot ve korrelasyon atıyorum. piştikten sonra discussion sosu koycam sonra bütün bölümün karşısına çıkıp pişirdiğimi sunucam. Sunarken bayılıcam ayıldığım yerden devam edicem. Heyecandan sınıfın ortasına kusmazsam başarıyla geçmiş sayıcam sunumu. Sunumdan çıkınca kutlamalıyım bunu dicem ama bişi olucak ve yine kutlayamıcam. Ya da kör talihim bu sefer bir güzellik yapıcak bana orası belli olmaz. Ama şimdilik görünen o ki bu tez bitecek ve bu sunum haziran başı yapılacak. Ay çok heycanlııı

1 Comments:

Blogger akapucu said...

kusi, istatistik ancak bu kadar tatli anlatilabilir :)
harika degil mi? ben de orada olacagim savunma sirasinda ve sonrasinda beraber kutlayacagiz!!!

8:39 PM  

Post a Comment

<< Home