Thursday, November 02, 2006

okuluma gitmek istiyorum. kışın çok güzel oluyor güney kampüs. otobüsten inip, hemen yokuşun başında her zamanki gibi bi sigara yakıp, mümkünse müzik dinleyerek, soğuk rüzgarda aşağı inmek istiyorum. kantine girince bizim psikologları da kağıt oynarken bulmak isterdim ama o pek imkansız. en azından belki kuşi gelince bir eski günler canlandırması yaparız. neyse, ben en azından kantine gidip çay aldıktan sonra, bir masa bulup, hop ikinci sigarayı yakmak istiyorum. sonra belki kitap okumak, bulmaca çözmek filan bişiler. sadece orda olmak istiyorum.

bu arada gözümün içindeki su kesesi kılıklı yer yırtılmış. bi de göz tansiyonum varmış. ya kör olursam, her şeye daha çok bi bakiim bari. ne bu ya her sene başka bir uzvumu kaybetme tehlikesi yaşıyorum. sıkıldım walla

0 Comments:

Post a Comment

<< Home