Wednesday, November 01, 2006

yakında bir düğün hadisesi var. Gitmek durumundayım ne yazık ki. hem de öyle yakın arkadaşım bile değil vahe'nin arkadaşları. mutlu bir çift olarak daha da çitfleşmek isteyen mutlu iki insanın bu mutlu gününde yanlarında olucaz. bir nevi mutluluk yumağı yani tam bana göre.

bi kere hayatımda hiç olmadığı gibi şimdi de şık bir elbisem yok. topuklu ayakkabılarım yok. Ama bunların kısa süre içinde edinilmesi lazım. çok edilgen olmam lazım. Şimdi gözümde canlanıyor, ışık hızında bütün dükkanlara girip çıkıyorum, kıyafetlerin ne kadar çirkin olduğu konusunda homurdanıyorum mütemadiyen. Eh idare eder bişi bulunca giy çıkar yapıyorum. Bu sırada sıcak basmaya, sinirlerim gerilmeye başlıyor. o gün bişi bulamadan eve dönülüyor. Sonra ben gitmekten vazgeçiyorum, vahe beni ikna ediyor. Sonunda çok beğenmesem de bişi alıyorum, topukların üzerinde durmaya çalışarak ve gülümseyerek bütün geceyi geçirip allam noolur şu 5 saat hemen geçsindiye içimden içimden söyleniyorum. Vahe sıkıldın mı canım diyor ben yooo iyiyim iyiyim diyorum ve böylece geçiyor gece.

zaten o düğün denen şeyler başlı başına çok saçma. İyisin, berabersin, mutlusun, görüşme ya da beraber uyuma konusunda pratik sorunların yok tutturuyosun imza atıcam bennnn, atmak istiyorumm, o çirkin yüzüklerden takmak istiyorum parmağıma diye. aylarca hazırlık yapıyosun, koşturuosun, gelinlik damatlık, kalabalıklar, böyle bir danslar sohbetler, herkes içinden sıkılıyor ama çok. bu olunca rahat ediyosun. Kanunlara uygun şekilde sevişmeye başlıyorsun. yasal seks. bir de sanıyorsun ki yanındaki senin oldu artık. kanun namına o benim malım. imzam var kapı gibi. senin adamın, onun kadını. Ay bu ne gereksiz bişi ya. hadi çocuk için olsa neyse durduk yerden neden yapılıyor bu işler onu anlamıyorum işte. kutsal aile kurumuna hakaret ediyorum ayy çok korkunç bi insanım. ama düşünsene artık senin yatağın bile olmuyor. senin özgürlük alanınn nohut kadar kalıyor, ben değil biz, sen değil siz. Ama garip bir şekilde bu aralar herkes biz-siz leşiyor. en iyis alayım ben bir elbise hepsine giyerim işte.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home