Saturday, October 28, 2006

linkol

iki link vericiim. Biri pek sarışın, pek mavi gözlü, pek tasarımcı, pek tatlı ve şu an pek Almanya'da olan Avşar. Avşar'ı çocukken böyle bir yere bırakıyorlarmış, o hiç sesini çıkarmadan orda uslu uslu oynuyormuş. Avşar'ın çocukluk halini gözümde canlandırıp bu bilgi ile birleştirdiğimde içimde sonsuz bir mıncıklama isteği uyanıyor. bi gidin okuyun bakalım neler yazmış.

ikincisi de İstanbul alemlerinin pek zayıflamış, güzelleşmiş, koca gözlü, konuşkan ve Burcu deyimiyle sayko bünyesi. karşılıklı iç döküş seansında pek komik anıları ile güldürmüş, a ben de ben de dedirtmiş bir insandır aynı zamanda kendisi. çok eğlencelidir onu da bi okuyun öneririm. Kendisi ööle aa ben link filan istemem derse silerim yannız, siz de okuduklarınızı unutmak zorunda kalırsınız. Ona göre hazırlayın kendinizi.

2 Comments:

Blogger rot said...

şekerciiim hani linkler?

2:17 AM  
Blogger steerpike said...

aooovvv. gorggorggorgggggg.
canım benim. blog yazan ellerin dert görmesin. o köpeğini de mıncırır topak yaparım ben.
15 tane köpek yavrusu gördüm dün rüyamda.

5:12 PM  

Post a Comment

<< Home