Thursday, October 12, 2006

an itibariyle Naruto part 1 maceram sona erdi. üç-beş bölüm önce süper kırmızı Chakrasıyla ortalığı inleten naruto'dan eser yoktu. Hadi tamam o anda çok önemli bir mesele vardı, her zaman o kadar şahane dövüşemez ama bari bu kadar da yerin dibine sokmasalar, ben gerzeğim diye ortalarda hoplatmasalarmış Naruto'yu. Neyse ki Hinata biraz karizmayla kurtardı ortalığı. Demekki neymiş "I can't lose now" diye 40 kere söylersen olurmuş. Sadece daha çok konsantre olmak ve kendine inanmak gerekirmiş. Hadi bakalım öyle olsun.

dün geceki Lucid rüya denemem de başarısızlıkla sonuçlandı benim oysa. Tek bir şey oldu, gerçekten rüya başladığı anda bilincimi korudum (zira wake induced olanı uygulamaya çalışıodum), önümde duran kayanın içinden kedi kafası çıkardım ama sonra pat die gitti bilinç. Gözümü açtığımda son hatırladığım kediydi ve öncesinde o kafa ordan çıktığında hissettiğim garip duygu. Biraz daha çabalamam lazım.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home