Tuesday, October 10, 2006

sonuç
eve gittiğimde mail gelmişti bile haftaya sunum yapılıyor.
kokucu adamlar her denek için ayrı bir sample vermeyi teklif ediyormuş. Her türlü kokuları varmış ama naftalin gibi şeylere de bakıcaklarmış. Durum böyle olunca onları beklemek zorunda mıyız diyemedim bile. Tabiki zorundayız.

son anda "ayy senin teze süper bişi de ekleyebilirdik aslında hay alla dedi". Hı, hı, ne o, ne o ekleyelim, yapalım diye atılınca, okulda beyin aktivasyonunu ölçen alete bağlı yapalım deneyin bir kısmını dedi. Böle göz bebeğimin parladığnı ben bile hissettim. Hem koku, hem otobiyografik anılar, hem beyin aktivitesi daha şahane, daha süper bir şey olabilir mi? bir de olağandışı birşey çıksa tadından yenmez, amygdala değil prefrontal bölge aktive olsa, ben bunun niye olduğunu anlamaya çalışsam. ayh çok heycanlııı.

sonra Tubitak'tan bahsetti. Biraz önce siteye bakınca oradaki çoğu şeye ulaşabilmem için küçük bir eksiğimin olduğunu bunun da ufacıcık bir doktora olduğunu anladım. Ve psikopatça o doktoraya sahip olmalıyım diye düşünmeye başladım. Zira dün anladımki beni heyecanlandıran tek ama tek şey bilişsel süreçler. bu konuyu biraz daha sindirmeli, mantık silsilesinden geçirmeli, maddi tablo yapmalı ve plan program işine girmeliyim. yok acaba daha kolayı falcıya mı gitsem

tüm bunlarla beraber bir de tezci adam aradı, psikoloji lisans tezi lazımmış. kendin pişir kendin ye olucakmış, konuyu da sen veriomuşsun. Evet dünyanın kesinlikle böyle dingillere ihtiyacı var...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home