Tuesday, September 12, 2006

çok saçma birşey bu ya köprü yolunda korkuyorum. Ama her tarafından değil. Bi kere anadolu tarafına geçiyorsam o köprü yolundan korkmuyorum bu kesin. Yalnız Avrupa tarafına geçerken çok fena. Bir gün önceden plan yapmaya başlıyorum hımm evet 2 gibi çıkarsam boş olur gibi. Sonra çıkmadan ibb.gov dan kontol ediyorum. Eğer orası çok dolu diyorsa çift katlı otobüs yerine sarı dolmuşları tercih ediyorum çünkü onlar genelde köprü yolunun korktuğum kısmından geçmiyorlar. Aslında köprü yolunun grişinden korkuyorum, o tam Göztepe'den sonra sapıyorsun ya ordan, eğer orası dolu olursa çok fena. Ama yok çamlıca'ya kadar açık ordan sonra tkanıyorsa süper, mesafa tahminlerim çok rezildi ama böyle birkaç kilometre filandır heralde. O birkaç kilometre benim hayatımı etkiliyor, mesela sabahları o birkaç kilometre yüzünden 1 saat erken kalkıyorum işe giderken filan.

Sonra bi de deniz otobüsünden korkuyorum, biraz asansörden,biraz metrodan, biraz artık çok çok az vapurdan. Yani gün içinde illa bir iki kere korkudan sararıyorum çünkü köprü yolu dışında diğerlerini korka korkada olsa yapıyorum.

ah şimdi aklıma geldi. Birşey var ondan o kadar korkuyorumki bak korkularımı sayarken bile aklıma gelmesinden kaçınıyorum. 2. köprü yolu hiiiii düşünemiyorum bile ay ay felaket. Bir zaman her yere bisikletle gidiliyor die Amsterdam'a gidiyim demiştim, salaklığımdan gidememiştim.

nedir bu korku teması onu da anlamadım ya neyse

0 Comments:

Post a Comment

<< Home