Saturday, November 04, 2006

What it takes to be great

ünlüüü fortune dergisi What it takes to be great yazısında demişki:
"Research now shows that the lack of natural talent is irrelevant to great success. The secret? Painful and demanding practice and hard work"

demekki artık ay yeteneğim yok napalım diyerek sıyrılamıcakmışız işin içinden. iyi tamam çok güzel çok çalışalım ama benim burdabir problemim var. Hangi konuda çalışacağımı bilemiyorum. neyde "great" olmak istediğini bilmeyenler için de birşeyler yazsalar keşke. bak o zaman nasıl great oluyoruz. (tabi bi de önce kıçını kaldıramayanları ayağa dikme yolları diye bişiler yazmaları lazım)(tabi biliyoruzki bunların hepsi uyduruk, yalan, olsun bi umut işte)(örnek 10 adımda iç huzura kavuşun- ya hadi ordan yürü git) (ay bide anı sıkıştırıyim yıllar önce bir kendini bilmez bana aaa psikoloji okuyorsun ve tavuk suyuna çorba okumamışsın, bence okumalısın süperdir demişti, koşarak uzaklaşması gerektiğini belirtmiştim ben de, çok kibarımdır)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home