Tuesday, October 10, 2006

okulumm, orta kantinim, psikoloji bölümü ve önü, çimler. Evet çok seviyorum okulumu, Alican'ı da yine sevmeye başladım geleceğim bi an daha az tehlikede gözüktü. Yine süper dağınık olan odasında, zaten soğuk havada klimayı da sonuna kadar açmış, önünde outlook express açık oturuyordu. Yalnız oğlunun bir fotoğrafını koymuş masasına yenilik olarak. Önce burcu annattı derdini ben o sırada kütüphanesindeki onlarca kognitif kitabına baktım alık alık. Sonra sıra bana geldi ve aynen şöyle bir konuşma gerçekleşti

-ben sunum yapmak istiyorum
-e tamam yapalım
-e hocam 3 aydır haber bekliyorum bitti benim herşeyim
-e tamam gönder son halini
-gönderdim bitti
-ben düzeltiim o zaman
-düzelttiniz
-üyelere gönder
-gönderdim
-e tamam çağıralım herkesi yap sunumu
-evet işte siz 3 ay önce bunu yapıcaktınız zaten(3 saniyelik bi ama ben işten ayrıldım vıdı....)
-hıaaaa e tamam yaparsın haftaya ben mail atıyorum şimdi çarşamba iyi mi sana
-vuehajbuıpaepaıujebnışuhapır

0 Comments:

Post a Comment

<< Home