Monday, October 09, 2006

dün gece rüyamda bir okul günü gördüm. Ders seçme günüymüş ama aynı zamanda derslerin ilk günüymüş. Ben bir türlü ders seçememişim kendime ordan oraya koşturuyorum. Önümde bir sürü sınıf var kapıda da ders isimleri yazılı. Bir de duvarlarda tablolar var ordan yazıp çizip bişiler seçebiliyorsun. yanımda da unka ve duygu var. Ben ısrarla duyguya "edu" dersini alması gerektiğini geçen dönem de almadığını söylüyorum. O da ısrarla yok ben dişçilik alıcam edu sonra diyor. Ben en son köpek bakımı dersi almaya karar veriyorum ve süper çirkin sürekli zıplayan sarı bir köpekle baş başa kalıyorum. Unka mesela kadın araştırmaları analizini seçiyor. böyle abuk sabuk dersler. bu master bitsin galiba ben üstüne uygulamaya yönelik başka bir master daha yapıcam, özledim ders seçmeyi.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home