Sunday, October 08, 2006

optimize bünye

üzerinize afiyet ben biraz gezdim geldim. Hayat memat meselelerini iki günlüğüne askıya almış oldum böylece. Ama bana ne faydası oldu? Hiç. Eğlenirken, sonradan eğlendiğini unutacak kadar içersen sonun böyle olur zaten. Demekki bünyeye girecek beyin sömürten alkol miktarını optimumda tutmak lazım. Optimum mu, kime göre neye göre? Yok benim optimumum. Yine de haksızlık etmeyelim, ziyadesiyle güzeldi herşey. yemektir, tabudur, darttır, yeşil üzüm rakısıdır derken pek bir çocuklar gibi şendik. Ama o 20'lik var ya dartın tam tepesinde. Bilmem kaç el oyunda bir kere atabildim o zirzop sayı dilimine. zaten sonlarına doğru tek gözümü kapatıp hedeflemeye çalışıyormuşum gibi yaparken, aslına sadece etraftaki objeleri birer tane görmeye çalışıyordum. Yıllar önce Babylon'da bir konserde (ki gürültülü kalabalık bir grup olarak gittiğimiz o konser, meğerse oturup hiç konuşmadan sadece elini masaya dokundurmak suretiyle ritm tuttuğun bir konsermiş. Çok konuşuyoruz die bizi sürekli uyarmışlardı da kovulmamış, biz gitmiş olmak için 15 dakka sonra çıkmıştık) solisti görebilmek için de aynı tekniği uygulamak zorunda kalmıştım.

yatarken ve kalkınca içilen sağlam bir ağrı kesici desteğiyle şimdi sanki hissiyatım normale döndü. evet adaya düşsem, yanıma alacağım üç şeyden biri kesin majezik olurdu. Onsuz güvende hissetmiyorum kendimi delimiyim neyim

bir de burcu yeni bir blog açmış, bugun tezin için ne yaptın temalı. iki açıdan hoşuma gitmedi bu, ilki belliki bu blog biraz sıkıcı olacak. kim okurki hergün orda sadece hiçbişi yazan birşeyi. ikincisi bu cümle yapısı bana başka şeyleri anımsattı. iç sesimin canı E. A.'nı yaptım demek istedi.

Samurai Champloo'ya başladık geçende Burcunun proposal bitirmesini kutlamak için. Yine çok karizmatik bünyeler barındırıyor bu anime de. Kıyafetler, renkler, çizimler çok bi şahane. İzlenmeli hatta ben şimdi biraz onu izleyip, sonra gerçek dünyaya dönücem sanırım. yok biraz da Hogwarts da takılır sonra dönerim. gecikirsem merak etmeyin, dolapta yemek var oturun onu ısıtıp yiyin.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home