Saturday, September 09, 2006

patates versus sosyal sorumluluk

Bu gece tüm ısrarlara rağmen "yok yok uyucam ben, yok ıı-ıh çalışıcam" diyerek evde kalmamın büyük bir hata olduğu şu an itibariyle dank etti kafama. O kadar çok sıkıldım ki nefes alamıyorum. Oysa şimdi akdeniz'de olsaydım, patates yiyebiliyor olsaydım ve önümde kocaman bir patates olsaydı. Parmaklarımı sosyal sorumluluk hakkında bir yazı yazmak yerine biramı sıkı sıkı tutmak için kullnıyor olsaydım. Bir patates, bir bira, bir sigara böyle gitseydi. Hatta üstüne gözüm doymasaydı da midye dolma yemeye gitseydik. "Bak sadece 3 tane" dedikten sonra kendimi kaybetseydim, hatta belki duygu olsaydı da benim midyelerime de arada bi limon sıksaydı.

oyf diyorum oyfff...gidip biraz daha naruto izlersem, şu an burda olmam iyice anlamsızlaşacak. Ama bak yazımı bitirirsem ne kadar rahatlarım bunu düşüneyim dimi dimi dimi...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home