Tuesday, September 12, 2006

Bu iç ses çok güzel bişey. Gerçi şimdi pek yaygın kullanılıyor pek cıvık bişi oldu "içimdeki ses bu yarışma tam sana göre dedi, hem bağırarak, çığlıklar atarak, ben de geldim katıldım" diye bir şey duyduğuma eminim geçen gece televizyonda. Ama benim iç sesim daha çok küfretmeyi tercih ediyor. Hele bu aralar herbişeylere aman nelerneler, çok sakinim ama yüzüm hep sakin kalıyor. Gora'da kaptan Cem Yılmaz gibi tam bir çotank sesi çıkıyor. ay çok uygunsuz bir yerde tutamazsam kendimi die çok korkuyorum, elime koluma mukayet olmam lazım evet

bir de yarın tütsülenmiş tavuklarla empati kurmaya çalışıcam ama bunun için para verecek olmak çok saçma.

son olarak bu gece patates gözümden düştü canım bambi'de kaşarlı dürüm döner istiyor nımmm

0 Comments:

Post a Comment

<< Home